Connect with me

Tuesday, September 1

Herbio Vitaminsko Čistilno Mleko - Herbio Vitamin Cleansing Milk

Naslednji izdelek v moji Herbio košarici je: vitaminsko čistilno mleko! Razloga za to mi verjetno sploh ni potrebno omenjati, ane? No, pa bom – ker sem ženska; ker se rada naličim (sedaj morda enkrat na teden v resnici); ker si vsako jutro in večer vestno (z mlačno vodo ali mlekom) očistim kožo obraza. Plus, beseda vitaminsko poleg vsega še obljublja lep in zdrav videz kože – kaj drugega pa naj bi vitamini opravljali?
Next item in my Herbio shopping cart was Vitamin Cleansing Milk! The reason for this is very typicall - because I am a woman and I love to look good, so I take my morning and evening skin routine quite seriously. I rinse my face with water or cleansing milk. Plus, it has got vitamins in it - so it promises a healthier skin just by adding this word to its name - what else are vitamins for, right? :)
Opis pravi, da je tole blago, kremno  čistilno mleko primerno za normalno do suho občutljivo kožo. Torej moja koža spada v to kategorijo, čeprav po resnici povedano ni ravno občutljiva. Kljub temu imam veliko raje blage kozmetične negovalne izdelke, kakor agresivne.  Njegova naloga je ista, kot ga imajo vsa čistilna mleka – čisti in odpira zamašene pore, temeljito odstrani nečistočo, sebum in ličila ter izboljša strukturo kože in elastičnost.
This product is suitable for normal to dry sensitive skin, which is perfect for me. My skin is not very sensitive, but I like mild cosmetics and care products much better than agressive ones. I feel better, my skin feels lighter (if that makes sense). It leaves the skin clean, soft, and it regains its health and elasticity. I love using it, I have tried a lot of different products and all of them mde my skin feel irritated. Probably because I was always cheap and did not want to spend a lot on skin care products. This one is awesome for its price and it is worth it!

Do sedaj sem menjala že veliko različnih znamk čistilnega mleka in večina mi ni ustrezala. Imela sem Nivea čistilni 2 v 1 tonik (pol modre tekočine, pol bele), katerega točnega mena ne vem in je bil zelo premasten za mojo kožo. Kupila sem čistilno mleko v Leclercu (njihova znamka), po katerem me je koža vedno pekla. Nazadnje sem ga vrgla v koš. Edino, ki je zdržalo dlje časa, je bilo mandljevo čistilno olje – pa še to zato, ker ga je kupovala mami J Sedaj uporabljam vitaminsko čistilno mleko Herbio, ki mi ustreza – koža ni razdražena, ne peče in ne srbi. Prav tako vsak večer polna upanja zaspim, da bodo vitamini čez noč zelo polepšali mojo kožo J

Vitaminsko čistilno mleko vsebuje olje grozdnih pešk, vlažilni negovalni kompleks gela aloe vere, vitamin A in E.

Pozitivni učinki olja grozdnih pešk

Olje grozdnih pešk je antioksidant, bogat z vitamini, minerali in maščobnih kislin. Krepi tkivo celic, kožo obnavlja, ohranja njeno vlažnost in preprečuje prezgodnje staranje kože. Zaradi svojega blagodejnega učinka na kožo je nepogrešljiv v kozmetiki.

Pozitivni učinki gela aloe vere

Gel aloe vera vsebuje preko 240 biološko aktivnih sestavin, vitaminov in mineralov. Zaradi tega ima veliko odličnih lastnosti za kožo – vlažilne, negovalne, zaščitne, regeneracijske in pomirjevalne. Upočasni nastanek gub in staranje kože, poleg tega pa preprečuje tudi nastanek starostnih peg. Odličen je tudi pri poškodbah kože.

Pozitivni učinki vitamina A

Pri zunanji uporabi pomaga pri zdravljenju mozoljev, turov in odstranjevanju starostnih peg.

Pozitivni učinki vitamina E

Pri zunanji uporabi vzdržuje elastičnost kože in pomaga proti nastanku starostnih peg in gub.
Za lepo kožo je potrebno poskrbeti tudi za zadosten vnos vitaminov v telo (ne samo na kožo) ter hidracijo. Kozmetični izdelki namreč ne delajo čudežev. 


Pakiranje Herbio čistilnega mleka je preprosto – kot se za dobre izdelke tudi spodobi. Dobro blago se samo hvali.

No comments:

Post a Comment